Ed vs. Hakim Isler
Ed goes head-to-head with ex-PSYOPS marine and real-life ninja Hakim Isler in the notorious Zoige Marshes of Sichuan Province. Both men sink in strength-sapping quick-mud while one nearly drowns and has to find another way across the unforgiving wetland.