Ed vs. Josh James
Ed takes on Josh James, the "Kiwi Bushman," in the Three Parallel Rivers plateau of Yunnan Province. Josh draws on his Maori-heritage to make fire in the mountains. Ed is injured, falls in a waterfall and has to figure out how to survive wet, at altitude.