Dome of Doom/Snowman's Revenge
Eustace reads that Mega-Veg Farmaceuticals is paying for volunteers to live in a dome to test their products and signs up. Then, the Snowman must find a home and arrives at the farmhouse to erect the official West Pole in their living room.