Muriel Meets Her Match/Courage vs. Mecha-Courage
Maria and her husband Mano park their trailer next door to the farmhouse. Maria disguises herself as Muriel in order to steal a diamond, and Muriel is arrested. Then, Eustace decides to replace Courage with a technologically superior dog.