Bryllupet mellom familien Wahlgren-Ingrossos venner Jacob og Melina nærmer seg med stormskritt. Presset tynger for Bianca og Benjamin, som skal være toastmastere. De er langt fra ferdige med manus og forberedelser, og er uenige om det meste.