Det er på tide for Benjamin å flytte fra Jacob og Melinas leilighet og inn i sin egen. Bianca har ikke vasket på et halvt år. Pernilla kommer til unnsetning, men på tross av eksperthjelpen får mor og datter en kaotisk stund.