Påsken står for døren og familien Wahlgren feirer den som vanlig i Marbella. Det pyntes og bakes, men plutselig kommer det er kraftig øsregn og ødelegger alt. Bianca er endelig kvitt boligpanikken, men det blir ikke helt som hun har tenkt seg.