Alice og Biancas showcast i Globen gjør suksess – men bak kulissene har Alice panikk og prøver å holde tårene tilbake. Christina Schollin fortsetter å samle materiale til sine memoarer. Etter flere måneder med venting, får hun endelig en kopi å lese.