Pernilla hylles i «Här är ditt liv», og overraskes av ungdomskjæresten, Mats. Hans og Christina har lunsj med Pernilla og Jessica, og til Christinas skrekk blir samtaleemnet sex og samvær. Bianca er nervøs før lanseringen av sminkemerket sitt.