Pernilla og Emilia er fotballmammaer i Göteborg. En uglamorøs utflukt som de hever til uante nivåer. Bianca finner en leilighet på Östermalm, men kjæresten er ikke overbevist. Kleshaugene i Pernillas skap er bekjempet og man kan faktisk skimte gulvet.