Det holdes stor bursdagsfest for Benjamin som fyller 20 år og Pernilla blir nostalgisk over hvor fort tiden går. Bianca har det stadig dårligere og rammes av panikkangst. Likevel bestemmer hun seg for å starte en ny podcast.