Jakten på hjernen
Tinys skaper kommer tilbake til byen med en spesiell gave, den manglende hjernehalvdelen til Tiny. Når hans nye intelligens går rett til hodet hans, blir de andre førerne lei av hans arrogante holdning og samarbeider for å stjele hjernen hans tilbake.