The Survival Story
Væpnet med fellende bevis avslører Mircea Victor overfor Nicolae og Elena. Senere får Victor foruroligende informasjon fra sin gamle flamme Ingrid, og Frank prøver å gå utenom offisielle kanaler når Victor blir tilbakekalt til Bucuresti.