The Hunting Party
Victor er i stor fare på grunn av Ceaușescus tiltagende paranoia – og det at hans nemesis nærmer seg sannheten om ham. På et diplomatoppdrag i Tyskland bestemmer Victor seg for å ta sjansen på amerikanerne.