De tøysete seks, del 1/De tøysete seks, del 2
Når Snurre finner ut at Reginald planlegger å sprenge byen og bygge en stor brødristerfabrikk, rekrutterer han Sam, Elmer, Blacque Jacques, Bertram og Kurt for å stoppe ham.