Driving Miss Crazy
A.D. fortsetter å presse Aria til å gjøre stadig verre ting mot vennene. Fury fortsetter etterforskningen til tross for et tilbakeslag. Spencer finner ut noe foruroligende om sin og foreldrenes fortid.