Tick-Tock, Bitches
Etter at Hanna ble kidnappet av A.D., må "løgnerne" og vennene kjempe mot klokka for å redde en av sine egne, men den eneste løsningen er å gi fra seg bevis for hvem som er Charlottes egentlige morder.