Scream for Me
Hannas usikkerhet og rådende situasjon fortsetter å plage henne når Alison flytter inn i Marin-familiens hus mens faren er utenbys. Nå som hun blir nødt til å bo sammen med Alison, den ene personen hun prøver å unngå, tyr Hanna til enda mer alkohol.