Fresh Meat
Tobys nye stilling i Rosewood-politiet skulle gi «løgnerne» en mulighet til å få slutt på Ali/»A»s spill. Men når det dukker opp et overraskende bevis, blir Toby satt i en vanskelig situasjon både overfor jobben og Spencer.