Tanzania – Såpestjerner i Tanzania - bedre blir det ikke
Ine og Linn reiser til Tanzania, hvor de møter en afrikansk medisinmann, kommer tett på både løver og elefanter, deltar på et utradisjonelt utdrikningslag – og får roller i Tanzanias største såpeserie.
Bestevenninnene Linn Skåber og Ine Jansen snur TripAdvisor på hodet, og oppsøker stedene med de snåleste, dårligste, morsomste og mest uforståelige anmeldelsene.