Null stjerner
Bestevenninnene Linn Skåber og Ine Jansen oppsøker stedene med de snåleste, dårligste, morsomste og mest uforståelige anmeldelsene på TripAdvisor.
Bestevenninnene Linn Skåber og Ine Jansen snur TripAdvisor på hodet, og oppsøker stedene med de snåleste, dårligste, morsomste og mest uforståelige anmeldelsene.