Soppekspert og alene hjemme
Eva og Per Ivar er nødt til å vinne grunneierens gunst, men en hjemmelaget soppstuing truer med å ødelegge alt. Anki og Oddvar er alene hjemme, og innser at de ikke har noe å prate om.