Haugesund
Nattpatruljen er tilbake i Haugesund og i kveld er vi med Mette og Terje når de har kickoff på et nytt prosjekt som heter «Trygt Uteliv». De må også håndtere en særdeles full og rabiat mann som prøver å stikke av fra politiet.