Lose it All
Bette prøver å takle gamle følelser, Shane settes på prøve gjennom forholdet sitt til Quiara, og Alice blir overrumplet både hjemme og på jobb. Og mens Dani er opptatt med valget, er Sophie lettet over å ha Finley i nærheten.