The L Word: Generation Q
«The L Word: Generation Q» er satt til ti år etter hendelsene i «The L Word» og følger en gruppe venner der majoriteten er lesbiske kvinner som opplever kjærlighet, hjertesorg, sex, tilbakeslag og suksess i Los Angeles.