Jakt
Herman, Jens og Leo drar ut på jakt for å vise Mathias at de klarer å drepe et dyr. Samtidig skal Mathias overbevise gutta om at han har blitt veganer. Det viser seg at guttas prosjekter blir vanskeligere enn først antatt.