Kjedsomheten
Gumball og Darwin er overbevist om at det er en av de dagene der ingenting spennende skjer. Men mens de vandrer rundt i Elmore på jakt etter eventyr, blir det tydelig at spennende ting skjer, bare ikke med dem.