Vingeklippet
Etter å ha sviktet Wilhelmina nok en gang, må Frank og Lyman gi fra seg vingene sine og dra. Vingene deres fester seg i stedet til Løve og Fugleskremsel. Dorothy må bidra til å få alt tilbake til normalen igjen.