Stor i Japan
Team Tennyson er på robotmuseet i Japan når Ben treffer på liksomhelten Tim Buktu som "prøver å redde" Tokyo fra en drage. Har Tim endelig blitt en snill fyr, eller er det bare enda en ikke helt gjennomtenkt plan for å leke helt?