Biltyven
Etter å ha vunnet et Sumo Slammers Champion-belte, returnerer Ben til Rustholken der han finner Kevin i ferd med å stjele bobilen deres. Når rivalen hans stjeler Glitch istedet, må helten vår sørge for å få tilbake det som rettmessig tilhører ham!