Bente og Åge rykker ut til en kvinne som har besvimt på et møte i fylkeshuset. Det starter litt kronglete når heisen ikke er stor nok til båren og møtet er i 4. etasje. Monica og Grete må hastekjøre en mann som har fått påvist grenblokk på legekontoret.