Speil, speil på veggen der...
Nils Petter og Cathrine ligger helt nederst på tabellen og MÅ reise seg mot Pernille og Gustav, som så langt har klart seg langt bedre. Kan de prestere bedre under press? Og behersker de spesialoppgavene «Jernteppet» og «Hvor har jeg sett deg før»?