Else Quiz Furuseth?
Åtte nye lag skal ut i sin pulje. Else Kåss Furuseth har fått med sin far, Kristian, inn i buret. Sammen skal de prøve lykken mot Karsten Blomvik og Hani Hussein. «Utenfor boksen» og «Våghals» krydrer oppgjøret.