Andreas får sjokk når han finner noen suspekte piller på eldstedatterens rom. Tone og Rakel sliter med å slappe av sammen, og bestemmer seg for å prøve å røyke hasj. Og Hjalmar utfordrer nemesisen Sondre til å ta et oppgjør med dopselgerne i nabolaget.