Silent Witness
Når reporter Ruby Herring snubler over et drap, oppdager hun en evne til å løse krimsaker.
Når reporter Ruby Herring snubler over et drap, oppdager hun en evne til å løse krimsaker. Med motvillig hjelp av en kjekk etterforsker får hun en ny karriere med å dekke kriminalitet.