Our Christmas Love Song
Når countrystjernen Melody Jones beskyldes for å ha plagiert sin egen julesang, reiser hun hjem for å tilbringe tid med familien og en gammel flamme.
Når countrystjernen Melody Jones beskyldes for å ha plagiert sin egen julesang, reiser hun hjem for å tilbringe tid med familien og en gammel flamme. Her finner hun ut hva som er viktig i livet.