Olympus Has Fallen
Det hvite hus blir angrepet av en gjeng skruppelløse terrorister, og presidenten blir kidnappet. Idet angrepet settes i gang for fullt, tar den tidligere Secret Service-agenten Mike Banning seg inn i Det hvite hus.