Jack Reacher: Never Go Back
Når major Susan Turner blir arrestert for landssvik, tar den tidligere etterforskeren Jack Reacher på seg den vanskelige oppgaven med å bevise hennes uskyld, og ender opp med å avsløre en sjokkerende sammensvergelse.