Sicario 2: Soldado
Narkotikakrigen på grensen mellom USA og Mexico har eskalert i takt med at kartellene har begynt å smugle terrorister over grensen til USA.
Narkotikakrigen kjenner ingen regler - og siden kartellene har begynt å smugle terrorister over grensen til USA, oppfordrer den føderale agenten Matt Graver den mystiske Alejandro til å trappe opp krigføringen med lyssky metoder.