Tanzania – Soap Stars in Tanzania - it doesn't get any better than this
In Tanzania, Ine and Linn meet an African medicine man, participate in an unconventional bachelorette party, and get roles in Tanzania's biggest soap opera.
Best friends Linn Skåber and Ine Jansen turn TripAdvisor upside down, and seek out the places with the stingiest, worst, funniest and most incomprehensible reviews.