Zero Stars
Best friends Linn Skåber and Ine Jansen seek out the places with the stingiest, worst, funniest and most incomprehensible reviews on TripAdvisor.
Best friends Linn Skåber and Ine Jansen turn TripAdvisor upside down, and seek out the places with the stingiest, worst, funniest and most incomprehensible reviews.