I'm Gonna Lose My Mind
Olivia plans a fun day with Ethan, Moriah, Max and Micah, but an argument nearly derails it. Moriah faces a tough choice. Olivia and Micah do a sexy photo shoot. Lydia tries to practice self control when it comes to communication with her crush.