I Want To Talk to Your Parents
Lydia graduates high school and gets a very special visit. Micah, Moriah, Ethan, Olivia and Max decide it is time to move on from Cairo, but Olivia has one last thing to do before leaving town -- face her fears with Kim and Barry.