Let Them Eat Crow!
As the racing season winds down, everyone makes a final push to move up the top ten list. Big Chief gets a shot, but Daddy Dave pulls out all the stops to keep the crown. Farmtruck and AZN fish out new competition, but get more than they bargained for.