Ova for Murder Nova?
Chief and Shawn plan to take over the list, but no one’s going to make it easy! Not #1 Monza, #2 Daddy Dave, or Doc coming up from the #5 spot. Dead batteries and loud mouth Texans mess with Shawn’s head, enough where he considers dropping off the list.