Finishing the Ember Glow Hemi
Shorty tries to match the Ember Glow hemi's original color, then works his magic in the paint booth. Joel tries to figure out how to install an aftermarket AC, PG works his magic on the interior, and then the crew is left with an enormous amount of trim.