Ford vs. Shorty: The Texas Torino
Shorty's is traditionally a Chevy shop, but this week, a Ford collector who's always dreamed of a Shorty paint job convinces them to take on his '71 Torino GT. But what looks like a pretty straight car is hiding a can of worms underneath.