Super Heavyweight Ladies
Whitney trains for the State Championships with a new weightlifting coach. And Whitney wants to tell Chase she loves him, but will he say it back? Then Babs and Glenn host a formal dinner to meet Chase, but Glenn pressures him about his intentions.