Big Fat Moves
Whitney finally packs up and moves to Charlotte, forcing Buddy to find a new place to live. After Chase asks Whitney to be his girlfriend, will he warn Buddy off? Meanwhile, Whitney teams up with Jessica for a fitness competition from hell!