Michigan Knights
Amy takes the kids to visit her family, the Knights, in Michigan. Amy's father, Gordon, takes his grandkids hiking in the woods, but the idyllic scene turns to chaos when Jacob gets a tick, and no one seems to know how to get rid of it.